zondag 23 februari 2014

Sfeerbeelden Hasselt + uitslag Give -away!!!

Eerst en vooral dank jullie wel voor jullie enthousiasme, jullie leuke reacties, mooie maaksels, reclame, delen,...
Wauw, echt top!!!!!

En nu tromgeroffel voor........Ladybug & co
Van harte gefeliciteerd met je boek
( je mag me je adres doormailen)

Sfeerbeelden uit Hasselt

Wie er was kon genieten van Inge haar mooie uiltje, en de leuke boomcreatie van Jan

Zo ziet dat er dus echt uit signeren :)

Klaarzetten van ons standje

samen denken, hebben we de voorbije maanden precies nogal gedaan

...met resultaat :)

Tip voor al wie ons boek koopt: best de patronen thuis uit het mapje in de achterflap bewaren. Dat bladert makkelijker en zo kom je niet in de problemen als de lijm van het flapje zou loslaten en je patroonbladen hier in gaan kleven!   


 oog voor detail

En aan het eind van de rit, twee tevreden meisje :)


Aan iedereen: DANK JE WEL






17 opmerkingen:

Sofie Oosterlinck zei

Het zag er in ieder geval super uit als ik de foto's zie. Ik hoop dat jullie dan ook een groot succes zullen hebben met jullie boek.
Ik ben em in ieder geval gisteren in Leuven al gaan aanschaffen en weet weer al niet waaraan eerst te beginnen. Jullie boek is echt leuk geworden ...

Sofie zei

Waaaw, jammer dat Hasselt voor mij aan de andere kant van het land ligt...Ik ga naar deze week naar de boekenwinkel, weet ik! Ik zag al veel te schone dingen uit jullie boek in blogland!

miekemoeche zei

het was echt zoals op de foto's, helemaal TOP! Mooie opstelling, prachtige knuffels, kleurrijke lieflijke uiltjes in de boom en last but nog least: twee schatten van vrouwen aan het signeren!!!!
Blij ook jou eens in het echt ontmoet te hebben, Marina! Is toch leuk hè, als je elkaar al van in blogland kent...dat schept een band! En dankjewel voor je lieve mailtje!!! p.s.: ...Tijltje de uil ligt hier al in productie op de knutseltafel ;-)

Katrientje vanalles zei

vooral jullie tweetjes erg bedankt. voor zo'n mooi boek, de prachtige patroontjes met de wereld te delen. :-) Mijn man vind het ook een geweldig boek! het ligt hier te ponken op salon tafeltje (jammer niet bij jullie in hasselt geraakt) En ons Linde bladerde er in en bij elk prentje zei ze: MOOI! MOOI! MOOI!

Unknown zei

Dat zal mijn schoonzusje een welkom verjaardags cadeautje vinden!

Ik zal haar eens een berichtje sturen dat ze gewonnen heeft

Stephanie zei

Wat een mooie fijne foto's! Echt geweldig, gefeliciteerd!

Miss Creatuurtje zei

Ahhhh super dat het zo leuk was zaterdag, en vooral dat jullie veel hebben mogen signeren :-) Het is jullie van harte gegund! x

Ladybug & Co zei

Jahoe!!!! Dat is helemaal super tof en als ik alle foto's zie hebben jullie hele mooie dag gehad!!! Ik ben super blij! Een vervroegd verjaardagen kadootje! Ik mail je snel mijn adres!

Dreamstuff zei

Mooie foto's! Nogmaals gefeliciteerd met jullie boek!!!!

Ivy zei

Bedankt om me te overtuigen gisteren. De kinderen waren heel enthousiast (en net niet aan het ruzien voor het uiltje :-) )...

Anoniem zei

owwww meiden meiden wat een heerlijke foto's net alsof ik er ook gewoon bij was

Marina zei

@Ivy; graag gedaan :)
Veel plezier ermee!

Els04 zei

Super geweldig! Helemaal echt: cool!
Geniet er van, jullie hebben alle fijns nu dik verdiend!
Liefs Els

Lies: zei

wow, echt, jullie"baby"is er! Proficiat!!

Unknown zei

Stelletje supersterren ;-)

Timemimi 當代迷你倉 zei

設施筲箕灣倉庫出租新蒲崗辦公室主機租用查詢雲主機註冊租賃申請地區文件倉網頁主機屋費用

lheurebleue zei

dat ziet er fantastisch uit.
wat een superdag als je je papieren kind - een prachtkind - aan de wereld kan tonen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...