vrijdag 1 november 2013

anti-stressmiddel # 2

Ideaal om te ontsressen :) Verwen je vrienden of jezelf eens met een workshop bij Hilde.





Een bezoekje bij Hexagoon in Leuven :)
 Ik volgde afgelopen woensdag een workshop bij Hilde, een echte aanrader. Hilde legt je in de watten, weg stress!  Ik ben een echte leek op vlak  van juwelen, ze brengt je met haar aangename manier van uitleggen helemaal in de sfeer. Je maakt 3 verschillende stuks die je zelf kiest. Wie geen raad weet voor verjaardagsfeestjes bij tieners, gewoon Hilde laten komen :)
Al haar workshops lijken me ook geweldige cadeautjes voor Sint, voor onder de boom, jarigen,...
Wat reclame mag hé, ik ben namelijk wreed content :)
Dank je wel Hilde voor de gezellige namiddag.

Nog zo een super anti-stress middel is langs gaan bij Hexagoon in Leuven.
Ik leerde het kennen door Inge.  Zij leerde me het plezier van vilt ontdekken.  We hebben  uitvoerig getest en geven allebei de voorkeur aan kwalitatief goede vilt, zeker voor knuffels. De wolvilt van bij Hexagoon is subliem, goede  kwaliteit en veel keuze in kleuren.
Hexagoon is zoals een snoepwinkeltje met de allerbeste snoepjes ter wereld maar dan met stofjes, fournituren , papierwaren, knutselgerief,.... je weet niet wat eerst kiezen als je er voor het eerst binnen loopt, overweldigend.
Gelukkig heb ik er ondertussen dank zij Inge mijn draai gevonden :)

Hoe gaat het ondertussen met ons boek?
We zitten in een spannende fase, er komt vorm in.
Nu ons eigen ongeduld nog even temperen, vlijtig verder werken, dan heel erg duimen dat het goed komt. Aan Inge gaat het niet liggen :)
Zij is bezig met de illustraties, een heel werkje,  wat ben ik blij dat zij daar zo goed in is!
Dank je wel Inge :)


12 opmerkingen:

Anoniem zei

dat zijn nog eens toffe ont stress middelen

liefs jenneke

Els04 zei

Oh tof, dat wordt dan boek 2: juwelen maken ;)
Fijn!!!
Liefs Els

Lies: zei

ik kan nog wat antistress tips gebruiken, merci!

Inge zei

:)
mooie maaksels! en merci ;)

CreativEls zei

De juweeltjes zijn prachtig. Ik wist niet dat je dat ook kon volgen bij Hilde.
Hexagoon ken ik, inderdaad een supertof winkeltje. Als ik nog eens in Leuven kom is dat een vaste stopplaats.
Leuk dat jullie boek meer en meer vorm krijgt. We kijken er samen met jullie naar uit.

Stephanie zei

Haa dát is nog eens ontstressen!

hilde@home zei

Hoe lief, je berichtje ;-). Ik vond het héél tof je eens in levende lijve te ontmoeten en op die manier een gezicht te kunnen plakken op jou als blogmadam! Je bent echt een supermadam!
Het doet deugd te lezen dat je ervan genoten hebt en helemaal kon ontstressen ;-)! Ik genoot zelf ook van de gezelligheid ;-).

JoChapeau zei

Dat was echt wel vakantie daar bij jou ! ;-)

mANdarien zei

Geweldig die juweeltjes die je maakte ! Ik kan me best voorstellen dat de workshop bij deze superlieve dame jou helemaal ontstresste !
De Hexagoon wil ik graag nog eens ontdekken want ik kwam er ooit op hun sluitingsdag. Pech dus.
En natuurlijk ben ik helemaal benieuwd naar jullie boek :-)

Esther zei

Heerlijk blog weer lieve Marina :)

Unknown zei

Ooh als dat nou eens dichterbij zou zijn!

lheurebleue zei

dank voor de tips! en succes met de laatste loodjes voor het boek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...