maandag 8 oktober 2012

In de wolken

Met je hoofd in de wolken, herken je het :)
Als kind was ik soms een gevaar op de weg, gelukkig woonden we afgelegen, en kon ik zalig met mijn hoofd in de wolken naar huis fietsen, en de liefde is gebleven, ik ben nog steeds een dromer, en kan er niet genoeg van krijgen.
En dit jaar zijn we verwend, het was een goed wolkenjaar.


Een wolkje suikerglazuur met een wolkje pistachenoten



Een wolkje slagroom,met een wolkje chocolade, en notencake met nootjes uit eigen tuin en...
een wolkje ahornsiroop, of  vleugje, zoals je zelf wil, wat ik trouwens een een heel mooi woord vind.



Zelfgemaakte kaart met wolkenstempel en reliëfpoeder


Nog meer zelfgemaakte wolkenstempels.
Voor ons wolkenclubje, met als erelid Els van Dingen die fijn zijn.
Els is net als mij een wolkenliefhebber, voor mooie wolkenplaatjes, gewoon even scrollen op haar blog.
Als er iets fijn is dan is het wolken kijken, gewoon met je hoofd in de wolken en alles even loslaten!
Moet je op tijd eens doen, je word er helder van in je hoofd :D

20 opmerkingen:

Poesie Oh Hi! zei

Wat een fijne foto's! En van de cake en de koffie krijg ik weer trek :) Prachtig die wolken!

http://tantejannie.blogspot.com/

Lyanne zei

Wat mooi die wolkenfoto's!

Katja (@Yane) zei

Van wolken gesproken... Mooie foto's!!!!!!!!

Els04 zei

Als jij ook al geen erelid was dan ben je het nu wel zeker, zo een mooie blog! En al dat lekkers: mmm! Het allermooiste vind ik je wolkenkaarten: super!
Lekker blijven dromen,
liefs Els

100%HEPPIE zei

O zo heerlijk om even naar de wolken te staren. Bovenin ons huis kun je mooi ver weg staren en laat ik daar nu net heel goed in zijn...

Marloeskreatief zei

Ja ik kijk ook graag naar wolken maar ook luchten in het algemeen er zitten soms zo veel kleuren in prachtig ,maar ook jouw en els haar wolkenfoto s zijn prachtig Gr. Marloeskreatief

Katrientje vanalles zei

leu zo in de wolken zitten. is dateen voorbode van veel wolkencreatie's? hihi

Een huis in de straat zei

Ik hou ook zo van wolken. Vandaag was het een goeie wolkendag (en die zonsopgang!). Leuke kaartjes! :)

Unknown zei

Heel erg waar, net als sterren trouwens, maar dat wordt al bijna wat koud!

familie in den vreemde zei

Helemaal mee eens!!

Sweet Sienna Hope zei

Zalig wolken kijken en zeker omdat je er altijd wel iets anders inziet.

Leentje zei

Ik heb vanmorgen ook nog met ingehouden adem staan genieten voor het raam!

En buiten was dan weer wolkjes blazen...

* Marinda * zei

leuk zeg allemaal.

En wolken.... *zucht*

Als kind was ik al helemaal weg van de wolken en kon ik er uren naar kijken. En stiekem doe ik dat nog steeds.... :P
Nooit is er een hetzelfde, en het gevoel dat je zelf zo klein en nietig bent onder die enorme wolkenlucht... Dat blijft toch bijzonder!!!

Linsiedepinsie zei

een goed wolken jaar? Misschien heb ik daarom de laatste tijd zo een wolken fascinatie?

Zoete Kers zei

Ik zit nu ook met mijn hoofd in de wolken! ;-)

Miss Creatuurtje zei

En dan nog liefst op mijn rug in de hangmat... het zal vanaf nu wel met een dekentje zijn en binnenkort echt efkes niet meer, maar daar is he zalig wolkenkijken... kvind die wolken van de 3de foto wel lekker! :-)

Kris zei

mmmmmmmm heerlijk die foto's, ben ook zo gek van wolken!

Unknown zei

Prachtige foto's (ook die van de bladeren eronder!). Ik vind het ook heerlijk met mijn hoofd in de wolken ;-)
liefs, Nancy

Elise zei

ow die notencake ziet er echt lekker uit. krijg er trek in!! jammie echt zo'n herfst- lekkernij!

lheurebleue zei

en of ik een fan van wolken ben: ik ben lid van de cloud appreciation society ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...