maandag 19 maart 2012

Wat krijgen en wat geven

Wat krijgen en wat geven;

Ik kreeg de laatste tijd een aantal awards; de Liebster award en de versatile Blogger en dat vergat ik al een tijdje te vermelden;
van Readkapke, Creacuties, by Kris en MaaksEls.
Een hele eer, dank je wel dames!!!
Ik zou ze moeten doorgeven maar aan wie, ik heb het gevoel dat de meeste bloggers ondertussen er al wel eentje hebben ,wie zich geroepen voelt mag hem met veel liefde hebben!

En dan valt er wat te geven en daar hebben jullie al geweldig op gereageerd, de tasjes gaan ongeveer gelijk op.
Ondertussen heb ik de inhoud klaar en woensdag mag één van de kids namen trekken.
In de inhoud zit - iets voor de naailiefhebber
- een naaihulpje
- iets voor te feesten
- een lentefolieke
- iets voor op tafel
( wie  meegedaan heeft voor de give-away kan al een beetje beginnen raden :-))



10 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

nieuwsgierig hihi

Esther zei

Gefeliciteerd en ik ben ook erg nieuwsgierig groetjes Esther.

Kris zei

spannend..................

Moois van mie zei

ik zit al te wiebelen vol ongeduld voor de uitslag !

lheurebleue zei

gefeliciteerd met je awards meer dan verdiend!

Katja (@Yane) zei

Zo spannend! Ons geduld wordt op de proef gesteld....

Een huis in de straat zei

Hmm, ik ben nieuwsgierig!

Anoniem zei

Spannend!!!!!

Nienke zei

Whaaaaa, spannend!

Maaks-Els zei

Spannend! Nog één nachtje slapen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...