maandag 4 juli 2011

Nen strandkabas voor veel strandplezier

Ik maakte de strandtas uit de knipmode juli 2011.
De naadwaarden liet ik weg en dan nog dacht ik wauw, dat is om veel bloedjes mee te nemen naar het strand.
Tot ik er een grote handdoek instak om een foto te nemen.
Toen zag ik het helemaal zitten, flesje water, matje, een goed boek, de zonnecrème.
Komt goed, en plezant dat dat draagt.
( Ik was even de momenten vergeten van zeulen met tassen vol kinderspul, tja dan kan je tas nooit groot genoeg zijn, en uiteindelijk was het altijd de moeite waard)

Ik heb de zijkanten hier naar binnen geslagen(is meer stads of boodschappentas), lukt perfect, je kan ze ook naar buiten dragen (is meer strandtas). Al naar gelang u uitstapje.
En volgens mij kunnen er veel soldekes in ;0)

12 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Heelmooi en een leuk stofje!
Dat staat ook op mijn todo-lijstje: een (grote) strandkabas maken...

Esther zei

Wat een leuke tas, mooi stofje ook. Groetjes Esther.

Dreamstuff zei

Veel zonneschijn toegewenst! Past goed bij de tas.

Moois van mie zei

Waw! dat ziet er een gigant uit !!!!

Katrientje vanalles zei

geweldig hoor.

Rosa Rood zei

Ziet er prachtig uit! Veel plezier op het strand :O)
..enne..wat zijn soldekes??!!
Liefs,
Maren

Marina zei

@Rosa Rood; soldekes is de koopjesperiode :0)

R!TS zei

Ziet er een handige tas uit ,het stofje is heel mooi !

Petits Pirates zei

Mooie stof en heerlijke tas (die zal snel te klein blijken, denk ik...)! Veel strandplezier.

The Little Forest, handmade zei

Mooi istie geworden, er past lekker veel in!

Effie zei

Wat mooi en wat heerlijk groot ;-)

lheurebleue zei

en nu nog de zee erbij!
mooie tas!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...