maandag 6 december 2010

Een kriekenpitzakje met allures

Zou dit een sloopje zijn voor een poezenliefhebber?
Juist.

En deze?
Gewoon eentje om koude dagen op te vrolijken.

Dit sloopje is simpel, gewoon een cirkel appliceren en dan met een textielstift er oogjes en een mond op tekenen.
Vrolijk toch?

En deze, hou je vast...


Deze is voor romantische zielen, gewoon de kriekenpitzak delen met zijn tweetjes.
Lekker warm!



Een tijdje geleden vroegen we jullie te helpen zoeken achter een circusnaam, jullie hulp was super!
Waarschijnlijk vroegen jullie je af wat het geworden is?
Circus coballo ( wat paard betekend).
Als het gehele project klaar is meer hierover in mei.

Voor de nieuwsgierigen wat het sintlijstje van de ouste geworden is:
- een vogelverwenpakket
- een mini landrover
- een cadeaubon voor een dierenpark
- spelletje:Het grote jongensboek , is een doos met goocheltrucs die hij als leider van de scouts wel kan gebruiken.

En nu tijd om het kriekenpitzakje op te warmen, welk sloopje zal ik nemen? :-)


5 opmerkingen:

tineke zei

ik vind die met het poesje het leukst..
veel plezier ervan!

groetjes

Lies: zei

Ik zou ook het poesje nemen, maar de anderen zijn ook tof, voor elk wat wils. Zo heb jij ook warme voetjes onder je dekentje!

Katrientje vanalles zei

Ze zijn allemaal mooi. :-)

Eva zei

Het poesje natuurlijk!!!
Of in koude tijden als deze, het "romenantische" hoesje, daar warm je zo van op!!!
En na een werkdag, dat lachebekje, je weet wel waarom!!!

Groetekes, Eva

Esther zei

Ik vind ze alle drie erg mooi, als ik mag kiezen zou ik voor het poes gaan, groetjes Esther.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...