zaterdag 20 november 2010

Een ringendoos voor mijn zusje

Ik heb het geluk van een heel lieve zus te hebben, ze is er als ik haar nodig heb en ze is ook nog eens de meest lieve tante die er bestaat. Ze is  voor mij een luisterend oor, mijn steun en toeverlaat, een heel fijne vriendin dus.
Van daar dat ik haar graag iets wou maken. Het is deze ringendoos geworden. Mijn zusje reist namelijk heel graag, ze heeft al heel wat gezien van de wereld, en meestal verwent ze me dan met een mooie ring, liefst gemaakt door de plaatselijke bevolking.  

Ik vond het idee bij Fleurfatale. Ik heb een mooie sigarenkist beschilderd, er vanbinnen en vanbuiten een stevig bijpassend papier opgekleefd. Binnenin zitten 3 stukjes isolatiebuis die ik met stof bekleed heb. Je kleeft de stof best vast met textiellijm. De buisjes in het kistje en klaar.

Op de buitenkant maakte ik een enkelvoudige Zsasabloem. Een dubbele vond ik te zwaar. En nu terug naar het doosje en wegdromen van verre landen en nog veel mooie momenten met die lieve zus van mij!

5 opmerkingen:

J zei

Wat een leuk idee en zo simpel te maken als ik je bericht zo lees. Dit ga ik onthouden! Dank je!

Katrientje vanalles zei

Mooi gedaan. je zus zal er heel blij mee zijn. :-)

boomie zei

Mooi! Inderdaad eentje om te onthouden!

Esther zei

Wat een mooie ringen doos, Super en wat zal je zus daar blij mee zijn, Leuk dat je de site erbij vermeld hebt. Groetjes Esther.

Moois van mie zei

hé ! da's mooi gedaan !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...