woensdag 8 september 2010

Een maandje zichtbaar op het netwerk

Vandaag ben ik al een maandje, slechts een maandje op het net, eigelijk nog niks en toch al zoveel.
Volgers, reacties, vragen,... Denken en doen, twijfelen, verbeteren en blij zijn.





Het is een beetje feest vandaag want mijn mams en de allerleukste oma voor mijn kids is jarig. Omdat ik toch cadeautjes aan het maken was heb ik vlug iets kleins gemaakt voor mijn eerste volger marleineke. (het komt eraan!)
Ze was niet de eerste volger maar ook de eerste die een heel mooie reactie gaf. 
Kijk en nu blog ik lekker verder met veel liefde en creatieve impulsen van mezelf en geinspireerd door jullie. Thanks :)


2 opmerkingen:

Leen zei

Amai ik val hier bijna van t verschiet van mijne stoel...en ik slik...zo lief. Ik raak geinspireerd en gemotiveerd door blogberichtjes in blogland maar dat ik zo iets "liefs" zo tegenkomen had ik nooit verwacht, amai keitof! Dikke dikke merci...daar blog ik morgen over, zeker!! x

Tess zei

Wauw hoe mooi!
Heel erg bedankt ook voor je deelname aan de Secret Santa, ik stuur straks een mailtje terug. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...